onsdag 17. mars 2010

YOU ARE SO WONDERFUL!


Dette er en av de få positive sangene jeg har, tror jeg. Kanskje det kommer flere etterhvert. Ei fantastisk jente og ei god venninne sa til meg i kveld. "Selv i din travle og til tider tøffe hverdag, hvor du kan bli motløs og dritlei, så husk at gleden i Herren er din styrke og Han skal også gi det hvile".

Jeg sitter ofte og tenker på hvor god Gud har vært mot meg, selv om jeg til tider føler meg som verdens mest mislykka person. Tanken på hvor tålmodig og nådig Gud er, at en perfekt Gud holder ut med ei så uperfekt jente, gjør at jeg blir fylt med ydmykhet og takknemlighet Jeg hadde det rimelig tøft, men da jeg satte meg ned og begynte å leke med tangentene på pianoet mitt, endret fokuset seg bort fra meg selv og over på Ham og det endte i en liten vise, som du kan lese under "mine sanger".Gi meg gjerne tilbakemelding, spesielt hvis det er skrivefeil eller gramatikkfeil. Er ikke så flink i denna engelsken...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar