lørdag 30. juni 2012

PEDAGOGIKKEN I BOKS




Endelig og takk og lov. Da jeg begynte på pedagogikkstudiet i høst, virket utdannelsen som et langt og uoverkommelig år, og nå er jeg jaggu meg ferdig. Når jeg ser tilbake, har året gått overraskende fort og greit, hadde trodd det skulle bli mye verre, selv om perioden med semesteroppgaven og tiden rett før eksamen var meget tøff. Jeg er fornøyd med valget jeg har tatt, og ser lyst på fremtiden nå. Har fått meg jobb også, så da kan jeg forsørge barna fremover hehe. Det kommer i neste innlegg. Ønsker alle en riktig god sommer.

2 kommentarer:

  1. Så bra! Gratulerer med fullført utdanning og jobb :-)

    SvarSlett
  2. Tusen, tusen takk, er utrolig takknemlig for at dette nå er i boks. Har vært hektisk de siste ukene og helt i min egen studieboble. Nå er jeg glad for at boblen har sprukket, og at jeg kan forholde meg til omverdenen igjen. Har forsåvidt plassert meg i en ny boble som heter kjøkken og spisestue. Tenkte det skulle bli et innlegg også. Det er den verste drittjobben jeg har gjort på lenge. Fjernet, uten å overdrive, 3 lag med vegg, 4 lag med gulv og 2 SØPPELSEKKER med rottedrit. Så jada, skal se om jeg får tid imellom slagene til å dele noen bilder av prosessen. Takk for at du leser og kommenterer. Jeg har jo vært så dårlig til å skrive at det er helt flaut, og utrolig at noen fortsatt gidder å titte innom. Takk Grete. Håper det går bra med deg og familien. Stor klem fra meg! :-)

    SvarSlett