tirsdag 1. desember 2009

Why don´t you give me up?

Da har jeg prøvd å skrive inne én av sangene mine, under en egen blog-konto som heter "mine sanger" som du finner i høyre marg på denne siden. Dette er et lite prøve- og feile-prosjekt. Får ikke helt til utformingen, men, men, vi må alle begynne et sted...

Bakgrunnen for sangen var at xén og jeg fant ut at vi ikke klarte å leve sammen lenger etter alt som hadde skjedd. Jeg følte meg som verdens mest mislykka person som ikke hadde klart å få det til å fungere med den mannen jeg elsket høyest på denne jord. Samtidig var jeg skamfull og lei meg overfor Gud, at jeg ikke hadde klart å leve slik jeg ønsket innerst inne, at jeg hadde gått mine egne veier, selv om jeg visste at de ikke var i tråd mens Hans anbefalinger. Jeg var skamfull og knust, og det resulterte i denne sangen. Amatørmessig, men dog min sang...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar